سهند ما

اندكي صبر سهند نزديك است...

1394/10/9 20:57
نویسنده : مامان سهند
395 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم، ديگه چيزي به اومدنت و در اغوش كشيدن ات نمونده، اين روزها اتفاقات زيادي افتاده از جمله تغيير تصميم در مورد نوع زايمان و بيمارستان و پزشك ات، هر چند پذيرش اين تغييرات سخت بود اما اين كه پزشك و بيمارستان بهتري رو انتخاب كرديم، خيال منو بابايي راحت شد. قراره ١٦ دي ماه ٩٤ با كمك خدا و دكتر عفت رحماني كه خبر ورود تو رو بهمون داد،در بيمارستان پارسيان تهران به دنيا بياييي، يعني امشب اخرين  چهارشنبه اي هست كه در وجودم حس ات مي كنم؟

 عزيز دلم اين روزاي اخر بارداري يه حس عجيبي دارم انگار دلم نميخاد اين نزديكي كه بين مون هست تموم بشه اما از طرفي دلم ميخاد هرچه زودتر ببينمت و لمس ات كنم.

اين روزا  به  اصرار بابايي و مامان بزرگ  مهمون خونه مامان   بزرگ   هستيم، يه تخت خوشگل برات   اينجا اماده كردم عشقم كه توش راحت بخوابي. بي صبرانه منتظرتيم سهند قشنگم .

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سهند ما می باشد