سهند ما

پايان سه ماهه اول

1394/4/5 21:13
نویسنده : مامان سهند
418 بازدید
اشتراک گذاری

تربچه مامان و بابا ، امروز وارد هفته دوازدهم شدی و این هفته کلی کار داریم و من برای دیدن عکس جدیدت لحظه شماری می کنم .

فردا صبح ساعت 8 با بابایی میریم بیمارستان صارم پیش یه دکتر جدید، امیدوارم اونجا از همه جهت نظر مونو جلب کنه و از سر در گمی در بیاییم خیالمون بابت بیمارستان و دکتر راحت بشه .

عزیز دلم این هفته باید تست غربالگری مرحله اول و سونوی ان تی انجام بشه . از خدایی که تو رو به ما هدیه داده می خوام که صحیح و سالم باشی .

این روز ها همراه مامان همش پشت لپ تاپ هستی و پا به پای من پروژه های درسی شو انجام می دی ، البته بابایی هم داره کمک مون می کنه .

مرسی عزیزم که شرایط کاری و درسی مامان رو درک می کنی و زیاد اذیت ام نمی کنی . کوچولوی با سواد من .

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سهند ما می باشد